2013. július 9.

Kukoricakenyér

 
Hozzávalók:
200g öregtészta
300g liszt
100g kukoricaliszt
10g burgonyapehely
1 kiskanál só
1dl víz
1 kiskanál cukor
10 g friss élesztö
20g vaj
1,5dl író
 
Elkészítés:
A hozzávalókat összedolgozzuk, én szokás szerint ezt is a kenyérsütögép dagasztó programjára bíztam...
De amikor összeállt a tészta, mindjárt kikapcsoltam a gépet és benne hagytam amíg a duplájára kelt.
Majd kivettem, egy enyén lisztezett felületen kézzel átgyúrtam és ismét 15 perc pihi következett.
Ezután megint átgyúrtam, megformáztam és betettem a sütöpapírral bélelt jénaiba, rá a tetejét és hagytam amíg ismét a duplájára kelt.
Bevágtam, bespricceltem egy kis vízzel és egy kevés kukoricadarát hintettem a tetejére. 
Végül a jénai tetejét is bespricceltem hideg vízzel, ráraktam és 220 fokosra elömelegített sütöben 40 perc alatt sült meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése