2013. június 23.

Kakaós fonott kalács




 
Hozzávalók:
500g liszt
3dl langyos tej
6 nagy mérőkanál / 60g cukor
20g friss élesztő
csipet só
50g puha vaj/margarin
50g kakaópor
 
Tetejére:
1 db tojás
 
Elkészítés:
A kakaó kivételével  összedolgozzuk a hozzávalókat. Én ezt is a kenyérsütö dagasztó programjára bíztam.
Amikor összeállt a tészta, kivettem a gépböl és 3 egyforma részre osztottam.
2 részt visszaraktam a gépbe, hozzáadtam a kakaót és addig bekapcsoltam, amíg a gép beledolgozta és szép egyenletes barna lett.
Kivettem és megfeleztem a barna tésztát, majd a 2 barna és az 1 fehér tésztát egyenként hosszabb hengerré sodortam.
Ezután a 3 fonatot szorosan egymás mellé fektetve összefonjuk és visszarakjuk a kenyérsütöbe. Bekenjük a tojással, fél órát pihentetjük még, majd bekapcsoljuk a sütés programot.

 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése